söndag 19 februari 2017

99.999 besök firas med bokmärken


Nu är jag klar med det kommande jubiléets bokmärken! Förra gången - när jag firade 55.555 besök på bloggen - var det olika citat från böckernas värld. Eftersom jag har några kvar av varje så går det utmärkt att önska sig av dem, om man vill det. Ange isåfall bokmärkets nummer eller annat kännetecken så att jag begriper vilket bokmärke ni suktar efter!


Tryckta och laminerade men inte tillskurna än.


Bokmärke nr 1: Citat av Albus Dumbledore.


Bokmärke nr 2: Citat av Frodo Bagger.


Bokmärke nr 3: Citat av Mark Twain.


Bokmärke nr 4: Citat av John Irving.


Bokmärke nr 5: Citat av Agatha Christie.


Denna gång är det sagan om Guldlock. Tre olika har jag gjort: pappa björn, mamma björn och unge björn (med en blinkning till den våldgästande flickan i form av en gyllene hårlock). Jag har inte så många bokmärken av varje, men det borde räcka till den trogna skaran bloggläsare som önskar sig!

Den enda friskrivningsklausulen från min sida är densamma som förra gången: Jag är envåldshärskare och skickar så många jag kan, vill, har råd med och mäktar med till vem jag vill - eller avstår helt godtyckligt. Om bokmärkena tar slut så tar de slut, jag gör inte nya. "Limited edition" i dess rätta bemärkelse.

Med det sagt: kära bloggläsare, varsågoda!

Mejla ditt namn och din adress till boktanken@gmail.com och säg vilka två bokmärken du helst vill ha. Det här är en present från mig till mina läsare nu när jag haft hela 99.999 besök på bloggen. Ingen motprestation krävs, jag är bara så glad att så många orkar läsa mina recensioner och mitt litterära svammel.  


Bokmärkena är nog faktiskt lite finare i verkligheten, inte fullt så mörka.




12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack, tack! Guldlockserien blev faktiskt riktigt bra, tycker jag själv, men trycket är mörkare än jag hade tänkt mig.

      Radera
  2. Jättefina bokmärken. Jag använder fortfarande dem jag fick förra gången :)

    SvaraRadera
  3. Hurra hurra och grattis! Jag älskar bokmärkena jag fick sist, ett med Frodo och ett med Mark Twain. Så himla fina! Och de nya är supersnygga också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att de används! Tack för de snälla orden :-)

      Radera
  4. Grattis till din fina blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det var snällt sagt! Glad att du och en trogen skara läser mina inlägg :-)

      Radera
  5. Tack! Det är så roligt att så många kommer in var och varannan dag för att läsa, så NÅGOT måste jag ju hitta på som belöning.

    SvaraRadera
  6. Grattis!! Så härligt att det går bra för dig =) Jag älskar de två bokmärken jag fick av dig som en fin gåva, Frodo och Agatha Christie. Använder inte bokmärken vanligtvis eftersom jag hela tiden glömmer bort att jag har bokmärken. Men dina två används flitigt =) Älskar björnarna! Så söta =) // Midnattsord

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Helen, men det är ju mycket tack vare dig som så många kommer in här och läser nuförtiden. Innan du tipsade mig om tematrion och länkningar och annat så levde Boktanken ett eget liv i skymundan :-)

      Radera
    2. Åh!Vad snällt sagt av dig! Så glad jag blir =) Klart man hjälps åt och delar med sig av det man själv kan och vet.

      Radera